Monday, September 8, 2008

Dor de casa

Chiar imi e dor de casa! S-a implinit o saptamana de cand sunt la aproape 900 de km de casa si incep sa simt lipsa familiarului de acasa, a mancarii facute de mama, a imbratisarii pretenei mele, a multor alte chestii marunte care impreuna alcatuiau universul meu.

In mod normal nu ma asteptam asa repede sa ma apuce dorul de casa, mai ales ca nu pot spune ca m-am plictisit pe aici. Am facut multe chestii interesante, mi-am impartit timpul intre munca si iesit la terase, vizitat de pesteri, bai in mare si prajeala la soare. Totusi e ceva melancolic in aerul de aici, ceva romantic care imi aduce mereu aminte de ea si instantaneu mi se face dor de ea. Ma consolez cu gandul ca peste 4 zile ajung acasa... iar pana atunci lucrez.

Stiu ca cei de aici, colegele mele, si pretenii acestora, s-au straduit sa imi umple timpul cu lucru sau alte activitati, si doresc sa le multumesc, insa nimic nu se compara cu lumea mea. Va fi bine!

1 comment:

Pau Pau said...

Iar mie imi este dor de mare :(