Wednesday, September 17, 2008

Nu vreau Toamna

Am sperat pana in ultima clipa ca nu e adevarat. Am incercat sa ignor toate semnele din jur care aratau ca inevitabilul se va produce in viitorul apropiat. Foarte apropiat. Al naibii de apropiat!

Ma refer la toamna. Speram ca vreamea din ultimele zile sa fie accidentala. Speram sa treaca la fel ca un vis urat. Insa degeaba ma tot spal pe ochi, toamna s-a instalat pe bune. E anotimpul pe care il urasc. Singurul anotimp pe care il urasc!

Cred ca din vremurile mele timpuri, de cand eram elev, toamna insemna sfarsitul vacantei, cred ca acesta ar fi principalul motiv pentru care nu imi place toamna. Si deigur mai e si vremea asta morocanoasa. Cum sa pot zambi cand cerul plange? Cum sa pot sa fiu senin cand, afara, la orice ora din zi, parca e momentul acela de twilight, chiar dupa ce a apus soarele dar inca nu este complet intuneric?

Cred ca toamna in zona temperata a Terrei este o gluma proasta. Abia astept sa mi se topeasca primul fulg pe frunte! Nu mai vreau Toamna! Vreau alb si flori de gheata! Vreau sa simt vantul rece cum imi izbeste fata si sa respir aerul inghetat de iarna!

Sunt un pretentios...

4 comments:

Pau Pau said...

Nici mie nu imi place toamna. Mi-ar placea daca ar fi cu un pic de soare, cu frunze colorate frumos, nu cu ploi si vreme incrancenata.
Credeam ca sunt singura care asteapta iarna, zapada si frigul.
Facem o petitie? :))

Alex said...

fa tu ca eu nu am voie decat una pe an sa fac, si am facut deja pt 9/11 :))

Anonymous said...

NU POT SA CRED ASA CEVA!!!!!!
Cum , ma, sa nu iti placa Toamna? E singurul anotimp care nu ma lasa indiferenta, e un anotimp aparte, special...

nu exista asa ceva, sa nu iti placa toamna..

MINTI!!!

Anonymous said...

ce poetic esti...