Saturday, September 6, 2008

Constanta, G Chrome si atat.

Probabil va intrebati ce legatura este intre Constanta si G Chrome? Nici una! Doar ca nu aveam destul material pentru un articol intreg :).

M-am acomodat destul de bine la Constanta si am ajuns la concluzia e mai bine la mare in septembrie decat in iulie-august. Nu e inchesuiala, e mai curat, iar apa e bestiala: calda si curata!
Am stat ieri pe plaja de la 7:30 pana pe la 20:00. Fara pauza, ma rog, vizitele la terasa de rigoare. 

Cat despre G Chrome s-a scris prea mult deja, asa ca nu are rost sa mai umplu si eu web-ul cu Carbon Copies :). Ruleaza deja si la mine pe Laptop si pot spune ca sunt multumit.

Oricum nu ma voi simti satisfacut pana cand cei de la google nu vor lansa un sistem de operare :). 

Acum va las, am un avion de debarcat in  2 ore!

1 comment:

Unknown said...

Am folosit si eu Chrome. Dupa bucuria din primele 2 ore de folosire desi pot sa spun ca mergea bine am inceput sa duc dorul facilitatilor Firefox.

Google nu face numai lucruri bune. Daca isi lanseaza sistem de operare prea se lauda ca le stiu pe toate. Nu poti fi bun pe toate planurile.