Thursday, July 24, 2008

La multi ani mie.

Stiu ca trebuia sa pun semnul exclamarii la titlul. Dar nu vad motivul. Azi e ziua mea si pot sa spun cu tarie ca nu e o zi ca oricare alta. E mai proasta decat ultimele zile. Chiar aveam o idee de articol... cum ca totul pare ok in viata mea, fara fluctuatii mari, ca sunt fericit, etc... iar acum a venit ziua mea ca sa ma contrazica.

Stiu ca va trece si asta. Sunt doar curios cand va trece... Sper ca repede. Maine la ora asta voi fi pe plaja, sau poate-n camera. Voi fi cu ea, sau poate singur. Voi zambi, sau poate nu... Nu inteleg multe lucruri din lumea asta. Nu imi pot da seama de ce nu poate fi totul mai simplu. Pur si simplu NU STIU. Sunt atat de putine lucruri pe care le stiu cu siguranta incat ma infior. Unul dintre ele este ca O IUBESC! Si acum imi dau seama ca in iubirea mea cea mare si oarba s-ar putea sa o si ranesc. Si ma caiesc!

Imi pare rau pentru tot raul pe care il fac persoanelor iubite! Imi pare rau ca sentimentele mele se manifesta mereu altfel, si nu sunt usor de descifrat. Imi pare rau pentru tot si sper ca cei pe care ii ranesc sa gaseasca puterea sa ma ierte cat mai repede!

Pana revin de la mare, toate cele bune si vacanta placuta!
Alex S.

No comments: