Saturday, July 5, 2008

Departe de casa...doar ca!


In data de 10 Jul 08 voi pleca de acasa(Oradea) in deplasare de serviciu la Cluj-Napoca pentru 2 saptamani. Nu e asa de mult... doar ca!
Ma intorc de la Cluj chiar in data de 24 Jul care culmea e chiar ziua mea... o zi ca oricare alta de altfel... singura care nu e deacord cu aceasta afirmatie e Mama care imi spune ca pentru ea nu a fost o zi ca oricare alta... Draga de ea! Ma rog, pana acum totul pare in ordine... doar ca!
Din 25 Jul poate stiti am concediu... insemnand ca in data de 24 seara eu ar trebuii sa fiu pe Trenul Soarelui spre Constanta... adica inca 7-8 zile departe de casa.
Cred ca imi va fi greu departe de casa si de cei dragi, si de cea foarte draga, pe care si asa am vazut-o destul de rar in ultimul timp. In februarie-martie am mai avut o perioada cu multe deplasari si a fost destul de greu... Dar acum ca m-am obisnuit acasa, si ca "cea foarte draga" a intrat in vacanta si as putea sa petrec mai mult timp cu ea, iar eu trebuie sa plec... cred ca imi va fi foarte greu.
Se pare ca anul acesta si pentru Mama data de 24 Jul va fi o zi ca oricare alta...

No comments: