Friday, July 11, 2008

Haos

Asta am descoperit uitandu-ma peste blogul meu. Nu am pic de organizare, posturile se succed fara nici o logica sau legatura, la fel si pozele. Cam asa cred ca sunt si in viata, intr-un haos organizat in care, culmea, gasesc mereu ce am nevoie. Poate daca ar fi toate aranjaet meticulos m-as ratacii printre ele. In fine...

M-am gandit sa vorbesc despre HAOS deoarece am observat Haosul de la Aeroportul Cluj... Momentan se construieste un Terminal nou de sosiri deci in cladirea veche e o debandada totala... Uni merg, alti vin, majoritatea fug fara sa stie exact unde... si cu toatea astea merge foarte bine Aeroportul. Adica e profitabil. Altfel ma gandesc ca nu l-ar moderniza...

In concluzie m-am linistit in privinta blogului cand am vazut dezorganizarea aceasta care, culmea, are rezultate foarte bune...

Uneori e nevoie si de unpic de HAOS, altfel totul ar fi prea monoton...

No comments: