Monday, October 6, 2008

Ce am facut in ultima vreme?

Pai chiar asa... ce am facut? A trecut o saptamana de cand am postat ultima oara. Am fost ocupat... da chiar daca eram somer pot sa fiu ocupat!

Am fost racit cateva zile. Minune ce pot face medicametele astea! Inca nu pot zice ca sunt 100% sanatos dar in 2 zile am scapat de toate simptomele naspa! Cu Modafen!(aceasta este o reclama platita)

A fost necesar sa ma fac bine deoarece vineri a fost ziua mamei mele iar eu am fost menajera/bucatar! Pe aceasta cale vreau sa ii urez La Multi Ani!, cam tarziu stiu, insa am fost ocupat!

Sambata am fost la un interviu iar azi e prima zi de lucru la noul job! De dimineata incerc sa instalez un program si numa nu reusesc, e ok! Si maine e o zi! :)

Cam atat, o sa va tin la curent cum evolueaza lupta mea cu incapatantul de program. Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa reusesc sa il instalez!

1 comment:

Pau Pau said...

1.Si eu sunt cu tratament cu Modafen de 3 zile. :(
2.La multi ani mamei tale!!
3.Multe "succesuri" la noul loc de munca!
4.Sa scri mai des!!