Saturday, October 25, 2008

BloGSPort = SHIT

Nu vroiam sa scriu despre sport, chiar nu vroiam, si nu am s-o fac! Voi scrie despre "jurnalistii sportivi". Am zis "jurnalisti" intre ghilimele pentru ca ei nu sunt defapt jurnalisti, cel putin nu jurnalisti sportivi! 

Dansii sunt niste ziaristi de tabloid de duzina! Pentru domnii respectivi un articol nu trece de faza de proiect daca nu contine un scandal, o denigrare, o critica acida la adresa cuiva. Ei au uitat(sau poate nu au stiut niciodata) ce inseamna un reportaj obiectiv, nepartinitor. Ei au uitat sa prezinte faptele fara comentarii suplimentare! Ei au uitat sa fie sinceri! Cred ca nici nu mai disting realitatea de lumea imaginata de ei. 

DOMNILOR NU DAM DOI BANI PE PARERILE DUMNEAVOASTRA!
De ce nu puteti doar sa prezentati faptele bine documentate? De ce tineti neaparat sa va exprimati parerea? Asta ar trebuii sa faca un ziarist profesionist? De ce tineti neaparat sa manipulati oamenii? Stiu ca in atributiile dumneavoastra intra si cea de critic, dar dumneavoastra pur si simplu uitati sa faceti jurnalism si va axati doar pe lucrari critice! Ar trebuii sa va numiti "critici sportivi", nu "jurnalisti".

Am dat exemplul acesta deoarece tocmai am citit cateva articole pe sus-numitul blog si pur si simplu am explodat... Dar la fel sunt si alte publicati, nu numai de sport! Toti se vor mari formatori de opinii. Iar din pacate, masele, inghit si se conformeaza...

No comments: