Monday, June 30, 2008

25 de zile... si tot ateatea nopti.


Cam atat ar mai fi pana la primul meu concediu platit... uuu ce bine suna.
Unii dintre voi s-ar putea sa stiti deja de la mine personal, altii s-ar putea sa fi dedus de pe blog, iar pe majoritatea probabil va doare-n cot dar zic oricum... vara asta ma intorc la mare dupa 4 ani. Ultima oara cand am fost la mare eram tanar, singur si frumos :)). Acum sunt ... la fel doar ca nu merg singur :). Dar nu imi pare rau. Am inceput sa incercuiesc pe ecranul laptopului zilele din calendarul meu electronic pana imi incepe concediul(stupid idea... don't try it at home). Cand am inceput sa lucrez nu as fi crezut ca voi avea nevoie atat de repede de concediu... dar se pare ca oboseala, stresul si programul incomod si-au spus cuvantul...
Bine ca tot vorbesc eu de concediu... dar inca nu e aprobat desi e trimis la semnat de 5 zile deja... keep your fingers crossed kids!

1 comment:

Anonymous said...

Tin pumnii stransi pt concediul tau. Cat despre incercuitul pe calendar nici eu nu mai am multe si fac la fel. In fiecare zi ma uit cate zile mai sunt :D