Saturday, August 30, 2008

Respiro

A trecut o saptamana de cand nu am mai postat nimic. Chiar nu am avut timp!

Dupa ce am postat in 23 august am plecat la Arieseni. Ma asteptam la o excursie placuta si relaxanta, insa nu a fost chiar asa. Defapt nu a fost de loc relaxanta si in mica parte placuta. O serie de evenimente nefericite au facut ca excursia sa nu fie reusita. Nu inteleg de ce doua persoane, odata prietene, ajung sa se injure si sa nu isi mai vorbeasca. Totul in decursul unei excursii de 4 zile.

Presupun ca oamenii se schimba. Presupun ca timpul schimba oamenii. Presupun ca daca nu ai contact o perioada mai lunga cu o persoana, e normal sa te indepartezi de ea. Cu toate astea ma mira evenimentele recente, si mai mult, nu imi dau seama cum s-a ajuns aici? Altadata imparteam tot, iar acum ne impartim doar injuraturi, sau, mai rau... nimic!

Secretul vietii vesnice sunt prietenii! Poate ca eu nu o sa traiesc vesnic, insa cu siguranta nu voi murii tanar!

Tuturor prietenilor mei... cu drag!

1 comment:

Unknown said...

O data plecati si voi fara mine si ajungeti la injurii. De ce nu va certati si cand sunt si eu de fata... me want to see :P